Ο ΛΑΓΟΣ ΚΑΙ Η ΧΕΛΩΝΑ ΣΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΙΕΣ


                                                           

Το παρακάτω, αποτελεί παραλλαγή του γνωστού παραμυθιού, αλλά σε διαφορετικό χώρο και σαφώς με....διαφορετικό μέσο. Ένα βιωματικό θεατρικό παιχνίδι για την κυκλοφοριακή αγωγή και τους κανόνες στον δρόμο για τους μικρούς μας φίλους!




Αφηγητής: 
Μια φορά κι έναν καιρό
Στο δασάκι το μικρό,
η χελώνα με το λαγό,
Στήσαν αγώνα τρομερό.
Που είχε όρια, κανόνες,
για λαγούς και για χελώνες.
Βάλανε στοιχήματα,
πήρανε τα ποδήλατα.
Λαγός: 
Είμαι  ο γοργός 
Ο όμορφος λαγός, 
Σπουδαίος οδηγός. 
Έχω πόδια τόσο ψηλά, 
Γι’ αυτό τρέχω δυνατά. 
Πρώτος θα βγω παιδιά.




Χελώνα:
Η χελώνα είμαι γω,
 Και θαρρώ πως λίγο αργώ.
Πάω σιγά σιγά,
Είναι τα πόδια μου μικρά.
Τι να κάνω βρε παιδιά;







Ελάφι:
Θα στέκομαι εδώ
Και θα παρατηρώ.
Μαζί με τον αετό,
Θα τρέξετε ως εκεί,
Με ασφάλεια οδική.




Αετός:
Προσοχή, προσοχή,
Η αφετηρία είναι εκεί,
Σε κείνη τη γραμμή.



Σκίουρος:
Κι εγώ είμαι εδώ,
Το σκιουράκι το μικρό.
Θα κάνω το γιατρό,
Στον αγώνα αυτό.
Λαγός:
Με ποδήλατο αγωνιστικό,
Θα συμμετέχω εγώ.
Θα τρέξω, θα νικήσω
Τη σκόνη μου θ’ αφήσω.
Χελώνα:
Διάβασα τους νόμους,
Σέβομαι τους τροχονόμους.
Κράνος, γιλέκο, πάντα φορώ
Με ασφάλεια κυκλοφορώ.
Το ποδήλατο είναι παλιό,
Μα εγώ θ’ αγωνιστώ.
Λαγός:
Ξεκινήστε βρε παιδιά
Τι μας νοιάζουνε αυτά;
Κανόνες, νόμοι και λοιπά,
Στο δάσος ζούμε τελικά.
Ελάφι:
Ένα, δυο,… πέντε.. εφτά,
Ο αγώνας ξεκινά!
Μα πού πήγε ο λαγός παιδιά;
Δεξιά ή αριστερά;
Αετός:
Ο λαγός, έγινε καπνός
Κι ούτε τον βλέπω δυστυχώς.
Τι ταχύτητα μεγάλη,
Πώς  τρέχει πάλι;
Πράσινο, κόκκινο, πορτοκαλί,
Μ΄όλα τα φανάρια κυκλοφορεί.
Τίποτα δεν τον απασχολεί.
Να και τα χειρότερα!
Έχει προτεραιότητα;
Τον κώδικα οδικής συμπεριφοράς,
Δεν τον ξέρει ο φουκαράς;
Ελάφι:
Όριο ταχύτητας δεν έχει,
ούτε κοιτάζει, μόνο τρέχει.
Προσπέραση αντικανονική
Έκανε στη στροφή εκεί.

Σκίουρος:
Η χελώνα είναι αργή,
Στον ποδηλατόδρομο προχωρεί.
Είναι  πολύ προσεχτική.
Νομίζω πως αυτή,
Γνωρίζει από αγωγή
Κυκλοφοριακή.
Ο καλός σου ο λαγός
Απρόσεχτος και βιαστικός,
Δε βλέπει μάλλον καλά
Και πέφτει στη βελανιδιά.
Ατύχημα έγινε ξαφνικά.

Λαγός:
Αχ, τι έπαθα ο φτωχός
Ένιωσα ζάλη, δυστυχώς.
Τώρα η χελώνα θα με περάσει.
Πρώτη θα βγει και θα γελάσει.
Στον αγώνα είμαι χαμένος
Και τραυματισμένος.

Σκίουρος:
Χτύπησες, είσαι καλά;
Το πόδι σου πονά;
Σκέψου τη ζωή,
Κι άσε το νικητή.

Ελάφι:
Λαγέ άκου τι θα σου πω:
Πλήρωσε το πρόστιμο αυτό,
Η κλήση είναι εκατό ευρώ.
Για καιρό πολύ
Δεν θα οδηγείς εσύ.
Μάθε και τα σήματα
Κι άσε πια τα πείσματα.

Λαγός:
Ωχ, ωχ τι ατυχία
Τι αδικία!
Τι να κάνω,
όλο χάνω.
Αχ, το πόδι μου πονά,
Η καρδούλα μου χτυπά
Και τα λεφτά είναι πολλά.
Πάλι ο μύθος ο παλιός,
Του Αισώπου δυστυχώς.
Δεν μπορούσε να’ναι αλλιώς;

Αετός:
Η χελώνα έχει φτάσει
Κι ο λαγός θα σκάσει.
Έχουμε το νικητή,
Τη χελώνα την αργή.
Ήσουνα  προσεχτική,
σου αξίζει κάθε τιμή,
μπράβο σου μικρή.

Χελώνα:
Είναι μεγάλη τιμή.
Σας ευχαριστώ πολύ,
Ήταν ωραία διαδρομή.

Αφηγητής:
Η χελώνα μας γελά
Κι ο λαγός κλαίει δυνατά.
Καλά να πάθει
Για να μάθει.
Άλλη φορά να προσέχει
Να μην τρέχει.
Κι εσείς παιδιά
Οδηγείτε προσεχτικά,
Δίχως σφάλματα τρελά,
Για να είστε πάντα καλά.

Τραγούδι:
                                                                                  Οδηγώ προσεχτικά.
Φτάνω με σιγουριά.
Είμαι πάντοτε καλά.
Μαθαίνω τα σήματα,
Και ξεχνώ τα πείσματα.
Βάζω ταχύτητα μικρή
Γιατί αγαπάω τη ζωή.
Φρένο πατώ,
Και γλιτώνω το κακό.








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις