Ο ΚΛΟΟΥΝ ΚΙ Η ΛΟΥΛΟΥΔΕΝΙΑ

"Ο ΚΛΟΟΥΝ ΚΙ Η ΛΟΥΛΟΥΔΕΝΙΑ"


Λουλουδένια: Φίλε καλέ μου γεια σου.
Τι γιορτή έχουμε φαντάσου!

Κλόουν: Άρχισες τα μυστήρια
Και τα βασανιστήρια;

Λουλουδένια: Τι είναι αυτά που λες;
Βιάσου κι έχουμε χαρές.

Κλόουν: Μα για να σε δω καλά,
Τι μασκαριλίκια είναι αυτά;


Λουλουδένια: Μα είναι αποκριές.
Το Τριώδιο άνοιξε από χθες.

Κλόουν: Όλο το χρόνο χαμόγελο φορώ,
Τώρα θα κάνω το σοβαρό.

Λουλουδένια: Είναι Φλεβάρης και καρναβάλι
Το γλέντι άρχισε και πάλι.

Κλόουν: Με τα λουλούδια τα χρωματιστά,
Όμορφη είσαι τελικά.



Λουλουδένια: Μόνη θα χορεύω εγώ;
Έλα και ψάχνω για συνοδό!


Κλόουν: Βρες ένα άλλο ταίρι,
Να σε πάρει από το χέρι.


Λουλουδένια: Μαζί σου θέλω να γλεντώ,
Να χορεύω, να τραγουδώ.
Κλόουν: Χατίρι εγώ δε σου χαλώ,
Μα είμαι άκεφος από καιρό.

Λουλουδένια: Τι έχεις πάθει τι;
Έχεις αλλεργία στη γιορτή;


Κλόουν: Τα γέλιο μου έχω χάσει
Και μου φταίει όλη η πλάση.


Λουλουδένια: Πάμε όπου θες εσύ.
Μη μείνεις μέσα ούτε στιγμή.

Κλόουν: Την Τσικνοπέμπτη που θα’ρθει,
Ας ψήσουμε όλοι στην αυλή.

Λουλουδένια: Ωραία κι εγώ σ΄ακολουθώ,
Μετά θα ρίξω έναν χορό.

Κλόουν: Την Κυριακή με τα παιδιά
Γαΐτανάκι θα στήσουμε ξανά.

Λουλουδένια: Α, ναι το χορό με τις κορδέλες
Μετά θ’ αρχίσουνε οι τρέλες.

Κλόουν: Κι έχω βάλει και στο νου
Να παίξουμε στο κυνήγι θησαυρού.

Λουλουδένια: Μου αρέσει τόσο πολύ,
Θα κερδίσουμε μαζί.

Κλόουν: Να μην ξεχάσουμε αυτό,
Να φτιάξουμε χαρταετό.

Λουλουδένια: Ναι, τον λατρεύω εγώ,
Τον περήφανο χαρταετό.


Μαζί: Γεια σας παιδιά,
Καλή αποκριά.
Με καλή καρδιά.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις